Kinderkoor2
Het kinderkoor
Toontje Hoger van de H. Antonius parochie in Kortenhoef zoekt een nieuwe dirigent op vrijwillige basis. Lijkt het je leuk om met kinderen te zingen? Dan is dit misschien wel iets voor jou. Je hoeft geen professionele muzikant of zanger te zijn. Het is wel handig als je noten kunt lezen en het koor op de piano (of eventueel gitaar) kunt begeleiden. Een VOG (Verklaring Omtrent het Gedrag) is een vereiste.

De repetities zijn op het moment in de Antoniusschool op dinsdagmiddag van 16:30 uur tot 17:30 uur (m.u.v. de schoolvakanties). In overleg kunnen we ook kijken naar een ander repetitiemoment. We zingen liedjes voor in de vieringen, maar ook niet-kerkelijke liedjes.

Het koor zingt vier keer per jaar bij een schoolviering van de Antoniusschool in Kortenhoef en ongeveer één keer per maand bij een viering in de H. Antoniuskerk.

Ben je geïnteresseerd of heb je een vraag? Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.