romereisAfgelopen januari waren de Wereld Jongeren Dagen in Panama. Helaas was het voor jullie / onze jongeren niet mogelijk om hier aan deel te nemen omdat het buiten de vakantieperiode viel. Daarom is er vanuit de parochies van de regio Hilversum en Wijdemeren het initiatief genomen om als alternatief een reis naar Rome aan te bieden in de herfstvakantie van 2019. Het thema van de reis zal zijn: Discover!.

Uiteraard gaat het om het ontdekken van Rome, maar zeker ook van je eigen identiteit. En misschien helpt Maria wel in deze Mariamaand. We gaan langs bekende bezienswaardigheden in Rome en daarnaast hebben we ook bezinningsmomenten op bijzondere plekken met elkaar. Een bezoek aan het Sint Pietersplein mag uiteraard niet ontbreken en hopelijk kunnen we ook op bezoek bij Paus Franciscus. Verder is er ook ruimte voor sport en spel en andere belevenissen in Rome.

Voor wie is de reis bedoeld: jongeren vanaf de brugklas tot en met 25 jaar.
Wanneer: 21 tot 25 oktober 2019.
In de kerken liggen flyers met alle informatie. Flyers al weg? Bel of schrijf naar Catrien Besamusca of Maurice Lagemaat!
Ook voor extra informatie kun je contact opnemen met:
Catrien Besamusca: tel.nr. 06-20406892.
Maurice Lagemaat: tel.nr. 06-41305015.