WierookIn de Veertigdagentijd zijn er op de woensdagavonden om 19:30 uur in de Willibrordkerk in Nederhorst den Berg en in de H. Antonius van Paduakerk in Kortenhoef, volgens goede traditie, oecumenische Vespervieringen. We zien uit naar het Paasfeest, het belangrijkste feest van de Kerk, en doen dat door vasten, bidden en geven. Door en met deze Vespervieringen vragen we God om steun en kracht in deze tijd; we zien uit naar de toekomst, juist ook als dat met vallen en opstaan is. Deze Vespervieringen zijn dus elke woensdagavond om 19:30 uur. De data zijn 9 maart, 16 maart, 23 maart, 30 maart en 6 april. Fijn als u en jij in de gelegenheid bent om bij één of meerdere van deze Vespervieringen aanwezig te zijn.